מבצעים חמים במחירים הכי זולים בישראל | משלוחים לרוב חלקי הארץ בחינם ........  |  
*מומלץ לגלוש באתר
 ב-Internet explorer7 ומטה

 Russian Default 
שם המוצר/פריט:אקנה ספורט ואגיליטי
מחיר מחירון:₪0.00
המחיר שלנו:₪0.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪0.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:0 ימי עסקים
תקופת אחריות:0
שם היצרן:Acana
מידע נוסף
  

ACANA SPORT & AGILITY – מזון שלם ומאוזן לכלבים בעלי רמת פעילות גבוהה (מכל הגזעים והגילאים) - מזון לכלבים ברמה עולמית ממרכיבים מקומיים טריים

 

באם הכלב שלך רועה עזים או כלב מאולף להופעות, הוא כלב ספורטיבי המצריך תזונה עשירה בחלבונים ושומנים מן החי, על מנת לשמור על חוזקו וסבלנותו.

המזון של ACANA SPORT & AGILITY מלא בשומנים ובשר הקלים לעיכול, איכותיים ביותר (60%), הכוללים תרנגולות חופש וביצים שלמות טריות מחוות הערבה המקומיות, וסלמון (מקור עשיר של חומצות שומן DHA אומגה 3 ו-EPA), המסופקים אלינו טריים מהמים הקרים של האי ונקובר, כך שהם לעולם לא מוקפאים וללא חומרים משמרים.

המזון ACANA SPORT & AGILITY מלא בחלבונים בשריים ושומנים החיוניים לשמירה על מצב פיזי מעולה, כולל מעט פחמימות על מנת להתאים לתזונה הטבעית ולהפחית קלוריות מיותרות מהסוכרים הפשוטים.

המזון נקי ממרכיבים כמו חיטה, תירס וגלוטן (מרכיבים המקושרים לבעיות בעיכול) וכולל במקומם פירות, ירקות ושיבולת שועל מלאה  - פחמימה בעלת ערך גליקמי נמוך, המטפטפת את הגלוקוז באיטיות למחזור הדם ושומרת על רמות אנרגיה מאוזנות.

ירקות ימיים אורגאניים מגיעים משינויי הגאות והשפל של האוקיינוס שלנו מגבירים ומגדילים את קצב חילוף החומרים בעוד צמחי הערבה  - הכוללים עולש, שורש דקורית, נטופית רפואית (שורש מרשמלו) וסיבי פסיליום – תומכים בפלורה של המעי על מנת למנוע שלשולים או עצירות הקשורים במתח נפשי.

המזון האיכותי של אקאנה עשוי מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר של קנדה במתקנים שלנו, זוכי הפרסים, באלברטה שטופת השמש, קנדה. עיין במרכיבים שלנו והיווכח בעצמך – מזון ACANA SPORT & AGILITY היא דרך טבעית וטעימה לשמור על הכלב הספורטיבי שלך בריא וחזק.

 אנליזה:

חלבונים...33%

שומנים...24%

סיבים...3%

סידן...1.4%

זרחן...1.1%

אומגה-6...2.7%

אומגה-3...0.4%

גלוקוזמין...800 מ"ג/ק"ג

כונדרויטין...600 מ"ג/ק"ג

פחמימות...22%


תוספות בוטניות:

שורש דקורית...600 מ"ג/ק"ג

נטופית רפואית (שורש מרשמלו)...600 מ"ג/ק"ג

פירות ערער...500 מ"ג/ק"ג

שורש אנג'ליקה...400 מ"ג/ק"ג

אובליפיחה...400 מ"ג/ק"ג

סרפד...400 מ"ג/ק"ג

עלי פטל אדום...300 מ"ג/ק"ג

גדילן מצוי...300 מ"ג/ק"ג

מרכיבים מקומיים:

עוף, שיבולת שועל מאודה, שומן עוף (משומר על ידי טוקופרולים מעורבבים ורוזמרין), אפונה, תרנגולת חופש טרייה, אורז חום, סלמון טרי ללא עצמות, ביצים שלמות טריות, כבד עוף, אספסת, שמן סלמון, דלעת, סחוס של עוף (מקור טבעי של גלוקוזמין), סיבי פסיליום, תפוחי עץ אדומים “דלישס”, גזר, לפת, חמוציות, פירות ססקאטון, ירקות ימיים אורגאניים (אצת ים, בלדרק, עשב ים אדום (דולסה)), שורש דקורית, נטופית רפואית (שורש מרשמלו), פירות ערער, חילבה, שומר, שורש אנג'ליקה, אובליפיחה, שורש עולש, סרפד, עלי פטל אדום, גדילן מצוי, עלי מנטה, פרחי ציפורני החתול,פרחי קמומיל, אנטרוקוקוס פציום, לקטובצילוס אצידופולוס + ויטמינים ומינרלים.

 חלוקת הקלוריות:

אנרגיה של קצב חילוף החומרים היא 4650 קק"ל/ק"ג (460 קק"ל לכוס של 250 מ"ל) עם 35% של האנרגיה מחלבונים, 45% משומנים, ו-20% מפירות, ירקות ושיבולת שועל מאודה.

עשוי מ: שלושה חלבונים טריים. מסופק טרי. מעולם לא הוקפא. ללא חומרים משמרים.

תרנגולות חופש (חוות הערבה, אלברטה) סלמון פסיפי (האי ונקובר, BC) ביצים שלמות (חוות הערבה, אלברטה)

60-20-20

60% מרכיבים בשריים מקומיים

20% פירות וירקות מקומיים

20% שיבולת שועל מלאה ואורז חום

 

 


 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

חזור למעלה
מוקד ארצי: 03-5503440


לייבסיטי - בניית אתרים